اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۰ بقعه کاشان/اعزام نوروزی ۲۶ مبلغ دینی به بقاع متبرکه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از اجرای طرح آرامش بهاری ویژه نوروز ۱۴۰۰ در ۲۰ بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مسلم محمود زاده در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز گفت: با توجه به وضعیت نسبتا مناسب شهرستان کاشان در زمینه کرونا، برنامه‌های آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان نسبت به سال گذشته به صورت گسترده تر در حال اجراست.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان افزود: بر این اساس طرح آرامش بهاری همزمان با تحویل سال نو همراه با یاد و خاطره شهدا و گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه در ۲۰ بقعه متبرکه شهرستان کاشان آغاز شد.

 

محمودزاده افزود: در این بقاع متبرکه برنامه های متنوعی همچون غرفه‌های بازی کودکان، قرآن بخوان جایزه بگیر، نقاشی بکش جایزه بگیر، مشاوره راه اندازی شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان افزود: همچنین خیمه های معرفت با حضور مبلغان دینی در این بقاع متبرکه برپا شده است و تعداد ۶ مبلغ اعزامی از قم و ۲۰ مبلغ از شهرستان کاشان در بقاع متبرکه حضور دارند و برنامه ها را راهبری می کنند.

 

محمودزاده بیان داشت: همه امامزادگان شهرستان کاشان با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی نسبت به پذیرش زائران اقدام کرده‌اند و برنامه ‌های طرح آرامش بهاری به صورت ویژه در امامزادگان علی این محمد باقر (ع)، بقعه سید ابوالقاسم (ع)، ولی ابن موسی (ع)، ابراهیم فین (ع) و سلطان امیر احمد ابن موسی المبرق (ع) در حال برگزاری است./

کد خبر 1040738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha