وضعیت چند شهر استان از زرد به نارنجی تغییر کرد

ثمینی با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا چند شهرستان با تغییر وضعیت، از زرد به نارنجی تبدیل شده اند، گفت: مردم همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(7 فروردین) در اولین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات همچنان مهم ترین راه کنترل بیماری کروناست.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستانهای خرم آباد، ازنا، الیگودرز و دورود با تغییر شرایط از زرد به نارنجی و شهرستان بروجرد به قرمز تبدیل شده‌اند که محدودیت های مطابق با این شرایط در شهرهای یاد شده اعمال خواهد گردید.

 

ثمینی  ادامه داد: شرایط قبل از پایان سال، تجمعات در خریدهای ایام نوروز و از طرفی پایین آمدن سطح رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مهمترین عوامل در بروز این تغییرات است .

 

وی در ادامه افزود: با توجه به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان مقرر شد قانون منع تردد های شبانه از ساعت ۲۱ با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۲۲ در کشور اجرایی شود .

 

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: در جلسه امروز با تصمیم ستاد ملی مصوب شد بخش خصوصی با استفاده از ارز نیمایی نسبت به واردات واکسن کرونا تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان اقدام کند و در بحث تزریق به داوطلبان نیز این عمل با نظارت وزارت بهداشت و قیمت تمام شده صورت پذیرد . 

 

ثمینی تأکید کرد: هم استانی های محترم با لحاظ شرایط شکننده استان، از برگزاری هرگونه تجمع بخصوص در نیمه شعبان پرهیز کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اقدام کنند .

کد خبر 1040786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha