زمینه اشتغال یک هزار نفر در خوسف فراهم می شود

آخوندی گفت: با افتتاح کشتارگاه صنعتی دام و طیور، کارخانه های فرآوری معدن طلای کودکان و شادان، واحد تولید قطعات بتنی راهدار صنعت و ایجاد گلخانه های کشاورزی زمینه اشتغال مستقیم یک هزار نفر در سال جاری فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی آخوندی» امروز (7 فروردین) در نشست مشورتی با جوانان شهرستان خوسف که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، اظهار کرد: نقش جوان در افزایش تولید ناخالص ملی، افزایش امنیت و توسعه پذیری کشور مهم و حیاتی است.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه 50 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، جوانان نقش ویژه ای دارند و در گام دوم انقلاب بار مسئولیت جوانان بیشتر است.

 

آخوندی با اشاره به اینکه شهرستان خوسف، پیرترین شهرستان استان خراسان جنوبی است، بیان کرد: این امر به مقوله ازدواج جوانان مربوط می شود و حاکمیت، دولت، قوه قضائیه و دولیت باید زمینه تشکیل خانواده و امر ازدواج جوانان را فراهم کنند.

 

وی با اشاره به تهدیدات فرهنگی فضای مجازی، عنوان کرد: ورود جوانان در عرصه فعالیت فضای مجازی با توجه به تبلیغات روز افزون و گول زننده دشمنان حائز اهمیت بوده و این قشر باید مراقب باشند تا سرگرم فضای مجازی نشوند.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه از ورود جوانان به عرصه های تولید و فعالیت های اقتصادی حمایت می کنیم، افزود: خوشبختانه تاکنون سرمایه گذاران جوانی که در بخش تولید ورود پیدا کرده اند انگیزه و عملکرد خوبی داتشه اند که جای تقدیر است.

 

آخوندی در ادامه از اشتغال مستقیم یک هزار نفر در سال جاری در طرح های اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: کشتارگاه صنعتی دام وطیور، کارخانه های فرآوری معدن طلای کودکان و شادان، واحد تولید قطعات بتنی راهدار صنعت و ایجاد گلخانه های کشاورزی از جمله طرح هایی است که در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

گفتنی است در این جلسه به مباحث اشتغال، بیکاری، ازدواج و اعتیاد جوانان و همچنین مشکلات شهرستان خوسف همانند نبود سرویس ایاب و ذهاب در سطح شهرستان، نبود بازار تجمعی خرید، نبود بیمارستان و پزشک، برگزار نشدن کلاس های تقویتی کنکور، آموزشی و ورزشی، خروج بدون معرفی برندهای شهرستان در حوزه پارچه مله و سنگ های قیمتی پرداخته شد و فرماندار برای حل برخی از مشکلات قول مساعد داد.

 

 

 

کد خبر 1040828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha