کانون مساجد کرمانشاه دستگاه برتر در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شد

حجت الاسلام کلات پور، گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه بعنوان دستگاه برتر در اجرای طرح جامع اوقات فراغت و برگزاری ستاد های ساماندهی امور جوانان استان معرفی شد.

حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در آیین تجلیل از دستگاه های برتر استان در امر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان که با حضور هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان ستاد ساماندهی اوقات فراغت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد کانون مساجد استان بعنوان دستگاه برتر معرفی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این عنوان برای فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طی سال ۹۸ و ۹۹ به این نهاد اعطا شده است.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: کانون های مساجد در راستای اجرای طرح جامع اوقات فراغت و همچنین برگزاری سلسله جلسات کمیته های تخصصی و ستاد های ساماندهی امور جوانان استان در مساجد که با اجرای برنامه های مدون و تلاش جهت تحقق اهداف ترسیم شده و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، زمینه ساز خودباوری و شکوفایی نوجوانان ، جوانان و خانواده های استان و به تبع آن رشد و تعالی عموم مردمان این خطه از ایران اسلامی همیشه سرافراز را در بر داشته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه افزود: به منظور حفظ سلامتی نوجوانان و جوانان و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا،برخی از کلاس‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون مساجد استان در تابستان ۹۹ به صورت مجازی برگزار شد.

 

وی در پایان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیات امنای مسجد و سایر تشکل‌های مسجد و محله می‌توانند با رویکردهای شبکه‌سازی و جریان‌سازی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فعالان فرهنگی، اجتماعی محله گامی موثر برای غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون دارد.

کد خبر 1040876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha