برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا

رمضانپور از برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا خبر داد.

«امیر رمضانپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج) اظهار کرد: جشن نیمه شعبان همزمان با سالروز ولادت امام عصر(عج) با حضور دوستدارن اهل بیت(ع) در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا افزود: حجت‌الاسلام محسنی به عنوان سخنران و علی نفیسی به عنوان مولودی‌خوان این مراسم که امشب(یکشنبه، 8فروردین) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، هستند.

 

وی با بیان اینکه عید نیمه شعبان از اعیاد مهم شیعیان جهان است گفت: مراسم جشن‌ نیمه شعبان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هدف تحقق مهدویت در بین مردم برگزار می‌شود.

 

رمضانپور تصریح کرد: آشنایی بیشتر مردم به ‌ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و مفهوم اصلی انتظار و ترویج این فرهنگ در جامعه هدف اصلی برگزاری این جشن‌ است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا با بیان اینکه باید زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شود و مردم از آثار و برکات ظهور بهره ببرند خاطرنشان کرد: مردم ما باید منتظران امام زمان(عج) باشند و بستر جامعه مهدوی را برای تحقق ظهور آماده کنند.

 

 

کد خبر 1040883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha