برگزاری جشن میلاد منجی عالم بشریت در ۲۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه جشن میلاد منجی عالم بشریت در ۲۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: در روز نیمه شعبان سه هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان از محل درآمد موقوفات توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام «حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: جشن میلاد امام زمان(عج) امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در بقاع متبرکه خراسان جنوبی به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) در نیمه شعبان در ۲۵ بقعه متبرکه استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و بانگ یا مهدی در این بقاع متبرکه طنین انداز خواهد شد.
 
 
وی با بیان اینکه ۵ کاروان شادی روز نیمه شعبان در سطح استان به حرکت در خواهند آمد، افزود: این کاروان های شادی در شهرستان های نهبندان، بیرجند، قاین و طبس راه اندازی خواهند شد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار این بقاع متبرکه قرار دارد.
 
 
حجت الاسلام رحیمی عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و روز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) مقرر شده است که بیش از ۳هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان جنوبی از محل درآمد موقوفات مرتبط توزیع شود.
 
 
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان گفت: در روز نیمه شعبان بحث توزیع ۵۰ بسته غذایی در بشرویه و ۸۰ بسته گوشت قرمز در خضری بین نیازمندان از محل درآمد موقوفات مرتبط در دستور کار قرار دارد.
کد خبر 1040910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha