توزیع هزار سبد غذایی همزمان با نیمه شعبان در سربیشه

حجت الاسلام نجمی پور گفت: به مناسبت میلاد منجی دو عالم حدود هزار سبد غذایی و گوشت گرم بین نیازمندان سربیشه توزیع می شود.

حجت الاسلام «احمد نجمی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد منجی دو عالم مهدی موعود از برنامه های پیش رو به توزیع حدود هزار سبد غذایی و گوشت بین نیازمندان شهرستان سربیشه با همکاری خیران اشاره کرد و گفت: با همکاری مردم و خیران با نیت سلامتی امام زمان(عج)، رفع بیماری کرونا، از بین رفتن خشکسالی و به نیت اموات مبالغی جمع آوری شده است.

 

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 میلیون تومان جمع آوری شده و روند جمع آوری نذورات ادامه دارد، افزود: با توجه به قرار داشتن در آستانه نیمه شعبان(چراغ برات) مردم می توانند نذورات خود را به نیت اموات به سمت کمک های مومنانه سوق دهند.

 

حجت الاسلام نجمی پور ابراز امیدواری کرد: با جمع آوری نذورات گوساله یا شتر ذبح شده و گوشت به همراه سبد غذایی در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

 

وی از دیگر اقدامات و برنامه ها به مراسم سخنرانی و مداحی در مهدیه، نور افشانی، اجتماع مهدویون، خواندن دعای عهد، مداحی در شب و روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: فردا در محل حوزه علمیه با همکاری مرکز نیکوکاری و مؤسسه مهر طه شله مشهدی طبخ و بین هزار نفر از نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود.

 

امام جمعه سربیشه از برگزاری ازدواج آسان برای 6 زوج در منطقه درح خبر داد و یادآور شد: برای تأمین جهیزیه و مراسم هر زوج 25 تا 30 میلیون تومان هزینه می شود.

 

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه شناسایی زوج های بی بضاعت در دستور کار قرار دارد، تأکید کرد: روند برگزاری ازدواج آسان با همکاری خیران ادامه دارد و در شب میلاد امیر المؤمنان هم 20 زوج با کمک خیران به خانه بخت رفتند.

 

کد خبر 1040913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha