برگزاری آیین جشن و راه اندازی ایستگاه صلواتی در کانون «منتظران نور» جهرم

نیک جو گفت: برگزاری آیین جشن و سرور و برپایی ایستگاه صلواتی جنب مسجد، از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم در همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) است.

«رضا نیک جو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) جای جای کشور ایران غرق در شور و شعف بوده و مردم تجدید بیعت مجدد با این امام همام دارند.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری نیز همزمان با این مناسبت خجسته، برگزار کننده آیین جشن و سرور هستند.

 

وی به جزییات این آیین اشاره کرد و اظهار داشت: در این برنامه حجت الاسلام «محمد شیرزادی» از کارشناسان مذهبی به بیان سخنرانی می پردازد و حاضران را با شاخصه های منتظران و حضرت مهدی (عج) آشنا می کند.

 

نیک جو ادامه داد: همچنین در ادامه این مراسم «امین بشارتی» از مداحان اهلبیت (ع) به مولودی خوانی و مداحی در وصف حضرت مهدی (عج) می پردازد.

 

وی با اشاره به زمان اجرای این آیین، عنوان کرد: آیین جشن و سرور سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» روز یکشنبه هشتم فروردین ماه و همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم به دیگر برنامه های این کانون همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و گفت: ایستگاه صلواتی نیز همچون سال های گذشته در این ایام به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برپا می شود.

 

نیک جو ادامه داد: یک هزار بسته آب میوه برای توزیع میان مردم در این ایستگاه صلواتی برنامه ریزی شده که در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: هزینه خرید بسته های آب میوه در ایستگاه صلواتی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم به همت خیران تامین می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در پایان از شهروندان و اعضای کانون برای شرکت در آیین جشن و سرور میلاد منجی عالم بشریت در این کانون فرهنگی و هنری دعوت کرد.

 

کد خبر 1040947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha