اجرای طرح «نذر قربانی» در نیمه شعبان به همت کانون «انصارالحجه»

بهروزی از اجرای طرح «نذر قربانی» و توزیع بسته های گوشت میان محرومان و خانواده های کم بضاعت همزمان با نیمه شعبان در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد مبارک و خجسته حضرت قائم آل محمد (عج)، گفت: این عید فرخنده فرصتی برای ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و خانواده های محروم است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: دراین کانون فرهنگی و هنری و به فراخور مناسبت های مختلف، اجرای برنامه های کمک و حمایت از محرومان از اولویت ها بوده که در این زمینه برنامه های متنوعی نیز به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح «نذر قربانی» نیز از جمله این برنامه ها بوده که در طول سال به ویژه نیمه شعبان اجرا می شود، عنوان کرد: امسال و همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج)، این طرح به منظور کمک به خانواده های مستمند به همت بچه های مسجد به اجرا در می آید.

 

بهروزی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، نذر سلامتی تعجیل در امر فرج حضرت مهدی (عج) و همچنین رفع بلا و زدوده شدن هر چه سریع تر بیماری منحوس کرونا از چهره جامعه است.

 

وی ادامه داد: با اجرای این طرح و تهیه بسته های گوشت نذری، این بسته ها میان خانواده های محروم و کم بضاعت که پیش از این توسط بچه های مسجد شناسایی شده اند، توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم به دیگر برنامه های این کانون همزمان با نیمه شعبان اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی ایستگاه صلواتی و پشت نویسی خودروها از دیگر برنامه های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» همزمان با سالروز میلاد حضرت قائم آل محمد (عج) است.

 

وی در پایان با دعوت از خیران و نیکوکاران برای سهیم شدن در طرح نذر قربانی از سایر افرادی که در این برنامه مشارکت کرده اند قدردانی کرد.

 

کد خبر 1040948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha