نورافشانی شب نیمه شعبان در سه منطقه رشت برگزار می‌شود

حجت الاسلام اشجری با اشاره به برنامه‌‌های شب نیمه شعبان، میلاد حضرت مهدی(عج) در گیلان، گفت: طنین اندازی بانگ رسای «یا مهدی ادرکنی» و نورافشانی در مناطق مختلف استان از جمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام «مجتبی اشجری» با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت ولی عصر(عج) و اجرای برنامه‌های متنوع جشن نیمه شعبان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار کرد:‌ شب نیمه شعبان، شب میلاد آخرین حجت الهی و منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج)، شب امید منتظران ظهور، شب تقرب به خدا و استجابت دعا است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰، ملت ایران دو بار طعم با حلاوت عید نیمه شعبان را تجربه می‌کنند، افزود:‌ به شکرانه این نعمت بزرگ و با امید به تحقق وعدۀ صادق الهی در فرج امام عصر(عج)، در شب نیمۀ شعبان دستان دعا و استغاثه خود را بالا برده و با زمزمۀ دعای «سَلامُ اللّهِ الْکامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ» از درگاه خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرتش و رفع بلایا و گرفتاری‌ها را طلب می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع جشن و سرور در شب نیمه شعبان در سراسر استان گیلان، تاکید کرد:‌ مراسم نورافشانی شب میلاد امام زمان(عج) در سه نقطه شهر رشت شامل منطقه مسکن مهر، منطقه گلسار و پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام اشجری، اظهار کرد: مراسم نورافشانی شب نیمه شعبان، رأس ساعت ۲۱، امشب (۸ فروردین) همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اذعان کرد:‌ همچنین امشب، بانگ رسای «یا مهدی ادرکنی» بر فراز بام‌ها و کوی و برزن سرداده می‌شود و قرائت دعای فرج نیز از طریق شبکه باران صدا و سیمای مرکز گیلان پخش می‌شود.

 

کد خبر 1040961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha