کارآفرینی پایدار در درون و بیرون زندان از اهداف طرح ملی «شهید لاجوردی» است

یکتا گفت: یکی از اولویت های طرح ملی «شهید لاجوردی» ایجاد روحیه نشاط و شادی میان زندانیان، توجه به ورزش با هدف سلامتی و تندرستی و کارآفرینی پایدار در درون و بیرون زندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین یکتا»، امروز (یکشنبه 8 فروردین) در جلسه شورای راهبری طرح «شهید لاجوردی» در زندان های استان فارس گفت: طرح جهادی و مردمی «شهید لاجوردی» همزمان با زادروز آن شهید والامقام در زندان های استان فارس آغاز می شود.

دبیر شورای راهبری ملی طرح «شهید لاجوردی» در سازمان زندان ها افزود: رفع نیازهای جامعه باید به شکل «کدپستی به کدپستی» و به شکل محله محور انجام شود.

این رزمنده دفاع مقدس و نیروی جهادی کشور اضافه کرد: طرح ملی «شهید لاجوردی» در سازمان زندان ها، فرصت استفاده فناوری اطلاعات و مشارکت بیشتر مردم در امور را فراهم می کند و با هدف اجرای سیاست های تحولی قوه قضائیه در زندان های کشور در حال اجرا است.

وی اعلام کرد: برای اجرای این طرح از اندیشکده ها و پژوهشکده های قوه قضائیه نیز دعوت شده و تدوین امور فرهنگی و تربیتی، ترویج فرهنگ کتابخوانی و توجه به سیره شهدا در اولویت قرار دارد.

یکتا ادامه داد: حضور طلاب، روانشناسان، مددکاران، نیروهای انقلابی، جهادی و اندیشمندان اجتماعی در زندان ها برای اجرای این طرح در ایجاد تحول در زندگی زندانیان اثرگذار خواهد بود.

وی با تاکید بر گره گشایی مشکلات زندانیان و خانواده های آنان گفت: یکی از اولویت های طرح ملی «شهید لاجوردی» ایجاد روحیه نشاط و شادی میان زندانیان، توجه به ورزش با هدف سلامتی و تندرستی و کارآفرینی پایدار در درون و بیرون زندان است.

خاطر نشان می شود، جلسه شورای راهبری «طرح شهید لاجوردی» در زندان های استان فارس همزمان با زاد روز آن شهید والامقام و با هدف توسعه مشارکت های مردمی برای اصلاح و باز اجتماعی شدن مجرمان و حمایت از خانواده زندانیان در اداره کل زندان های استان فارس برگزار شد.

کد خبر 1041011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha