نخستین جشنواره «هنرهای دیجیتال» در آران و بیدگل برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال«حنانه» ویژه بزرگداشت ایام شعبانیه و رمضانیه در منطقه شمال استان اصفهان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال «حنانه» به صورت منطقه ای ویژه شهرهای شمالی استان اصفهان شامل آران و بیدگل، کاشان، اردستان، نطنز و نائین برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این جشنواره  به همت کانون فرهنگی هنری محراب عشق و با همکاری این اداره، مدیریت آموزش و پرورش، گروه جهادی جامعه کبیره، ستاد نماز جمعه و مؤسسه فرهنگی پژوهشی سردار شهید صیادیان برگزار می شود.

 

ضابطی افزود: این جشنواره در چهار بخش فیلم کوتاه، فیلم با تلفن همراه، انیمیشن و عکس و با محورهای «سلامت معنوی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، اخلاق فردی و اجتماعی، آداب شهروندی، حیوانات و محیط زیست و آزاد» برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، آخرین مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ فروردین ماه اعلام کرد و اظهار داشت: فراخوان جشنواره از نیمه فروردین ماه سال جاری آغاز می شود و آثار راه یافته به مرحله داوری نهایی جشنواره تا ۱۷ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد.

 

سعید ضابطی با بیان اینکه زمان برگزاری و اکران آثار ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه خواهد بود، افزود:  آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان جشنواره ۲۳ اردیبهشت ماه همزمان با عید سعید فطر خواهد بود و ساعت و محل برگزاری اختتامیه جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره با محوریت تولید محتوا و استفاده از فضای مجازی و ظرفیت بالای صنعت دیجیتال و هنر تصویری در مسیر ارتقای سلامت جامعه و استفاده هنرمند از فن آوری های هنری در بستر دیجیتال برای انتقال به مخاطبان اجرا می شود./

کد خبر 1041027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha