اشتغالزایی و کارآفرینی از اهداف تشکل های مردم نهاد است

سامعی با اشاره به اهمیت افتتاح مرکز نیکوکاری و کارگزاران زیارتی استان البرز گفت: اشتغالزایی و کارآفرینی از اهداف تشکّل های مردم نهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حسن سامعی» طی آئین افتتاح مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز که یکشنبه ۸ فروردین در بیت الاحزان هیئت رزمندگان شمال کرج انجام شد گفت: اشتغالزایی و کارآفرینی یکی از اهداف تشکل های مردم نهاد است. 

 

مدیرکل حج و زیارت استان البرز افزود: افتتاح مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز همزمان با نیمه شعبان با هدف مواسات و همدلی انجام شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه تشکیلات مردم نهاد بیان کرد: طرح مواسات و همدلی با هدف رفع نیاز محرومان و لبیک به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر تحقق رزمایش کمک های مومنانه انجام شد. 

 

وی اظهار کرد: رفع نیاز محرومان و رسیدگی به وضعیت معیشتی محرومان از جمله مسائلی است که خداوند همواره به آن تأکید داشته است از این رو باید نسبت به این مسأله مهم توجه جدی شود.

 

مدیرکل حج و زیارت استان البرز خاطرنشان کرد: ضروری است با همدلی و هم افزایی نیروهای مردمی شاهد رفع محرومیت و فقر از جامعه باشیم.

 

فقر و محرومیت استعداد ها را نابود می کند

 

سعیدی کیا نیز با حضور در این آئین عنوان کرد: توجه به نیازمندان و رفع مشکل و نیاز مسلمانان از هزار حج مورد قبول با فضیلت تر است.

 

مدیرعامل مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز افزود اگر فقر جایی باشد استعداد ها نابود می شود و همه وظیفه داریم در جهت نابودی فقر و مشکلات و آسیب های اجتماعی قدم بر داریم .

 

وی ادامه داد: مدال نوکری فقرا برای خادمان ضیوف الرحمان بسیار ارزشمندتر و پرافتخار است به همین منظور در این مرکز با هم افزایی عزیزان و خیرین تلاش خواهیم کرد از ظرفیت معنویی کارگزاران و خیرین استان البرز در جهت رفع نیاز و فقر محرومین قدم برداریم.

 

مدیرعامل مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز از حمایت ها و پشتیبانی های مدیر حج و زیارت استان البرز و مدیریت کمیته امداد استان البرز در تشکیل این مرکز نیکوکاری تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 1041112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha