طنین بانگ «یا مهدی ادرکنی» / آسمان شهر ماسال نورافشانی شد

همزمان با شب نیمه شعبان بانک یا مهدی ادرکنی در آسمان شهر ماسال طنین‌انداز و آسمان‌ این شهر نورافشانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، همزمان با شب نیمه شعبان آسمان شهر ماسال نور افشانی و بانگ یا مهدی ادرکنی(عج) در جای جای این شهرستان طنین انداز شد.

 

مردم شهرستان ماسال در این شب فرخنده به سردادن ندای یا مهدی ادرکنی(عج) پرداختند و مراسم نورافشانی شب میلاد امام عصر(عج) در نقاط مختلف این شهر برپا شد.

 

شب گذشته صدای یامهدی ادرکنی در ماذنه‌های مساجد، عطر انتظار را در شهر و روستاهای شهرستان ماسال پیچاند و مردم با قرائت دعای «سَلامُ اللّهِ الْكامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعامُّ» به درگاه خداوند تضرع کرده و تعجیل در فرج امام زمان(عج) را خواستار شدند.

 

همچنین همزمان با شب نیمه شعبان شهر غرق در نور و سرور بود و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به برگزاری جشن‌های مردمی اقدام کردند، خیابان‌های شهر نیز آذین‌بندی و چراغانی شده و بانگ سرور و شادی از مساجد، حسینیه‌ها و تکایا پخش می‌شد.

 

احیای شب نیمه شعبان، اطعام نیازمندان، پخش سرودها و مولودی از بلندگوی ثابت شهر و خودروها از دیگر برنامه‌هایی بود که به مناسبت نیمه شعبان تدارک دیده شد.

 

 

«وحید پورحضرت» در حاشیه مراسم نورافشانی آسمان با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت اظهار کرد: نیمه شعبان ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود(عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهد بود.

 

فرماندار ماسال افزود: نامگذاری روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

 

وی گفت: فرخنده میلاد مسعود دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت مهدی(عج) و هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج) را  تبریک و تهنیت عرض کرده از پرودگار متعال، تعجیل در ظهور آن حضرت و عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

 

کد خبر 1041199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha