راه اندازی کاروان سیار جشن  ولادت امام زمان(عج) به همت کانون رهروان ولایت نکا

طاهری از راه اندازی کاروان جشن و مولودی خوانی سیار در ولادت امام زمان(عج) به همت کانون رهروان ولایت نکا خبر داد و گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(عج) مولودی خوانی و برپایی جشن سیار در سطح محله و شهرستان اجرایی شد.

«امین طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: شناخت و معرفت هر چه بیشتر نسل جوان از ابعاد  مختلف فرهنگ انتظار و مهدویت و  معرفی امام عصر(عج) به نسل جوان و نوجوان از اهداف مهم برگزاری برنامه های ما در نیمه شعبان و ایام سال است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رهروان ولایت مسجد امام خمینی(ره) نکا افزود: تلاش برای ظهور و آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید با امام عصر(عج) از وظایف مهمی است که برعهده همه ما به عنوان گردانندگان امور فرهنگی و دینی است و نباید کم کاری در این بخش انجام شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع نیمه شعبان با رعایت پروتکل های بهداشتی خاطر نشان کرد: توزیع بسته های بهداشتی و برپایی جشن و مولودی خوانی سیار در ولادت امام زمان(عج) به همت کانون رهروان ولایت نکا گامی برای توسعه ارزش ها و حفظ شعائر دینی است که اجرایی شد.

 

طاهری گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و راه اندازی کاروان شادی در ایام جشن ها و اعیاد می تواند اثرگذاری بالایی را در بین نسل جوان و نوجوان و آشنایی آنان با سیره و روش اهل لبیت(ع) داشته باشد.

وی با بیان اینکه در کنار اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و دینی، ظهور و فرج منجی عالم بشریت نیازمند مقدماتی است؛ افزود: یکی از مهم‌ترین آن‌ها دعا و استغاثه است و باید در این راستا تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رهروان ولایت مسجد امام خمینی(ره) نکا یادآور شد: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا بیشتر برنامه های فرهنگی و مذهبی کانون با محوریت فضای مجازی و بهره‌گیری از شبکه های اجتماعی با محوریت توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت برگزار می شود.

کد خبر 1041243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha