مصوبات ستاد مقابله با کرونا لازم‌الاجرا است

هاشمیان با اشاره به اینکه مصوبات ستاد مقابله با کرونا در حکم قانون و لازم‌الاجرا است گفت: اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل بین شهری که بیش از ظرفیت اعلام شده مسافر حمل کنند توقیف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «سید ماجد هاشمیان» صبح امروز (دوشنبه ۹ فروردین) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: مصوبات ستاد مقابله با کرونا در حکم قانون و برای همه لازم‌الاجرا است.

 

معاون دادستان بندر ماهشهر افزود: افرادی که به این مصوبات بی‌توجهی و اقدام به برگزاری تجمعاتی نظیر جشن عروسی و مراسم عزا می‌کنند مرتکب جرم شده‌اند و برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همه مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید با جدیت اجرا شود و همه دستگاه‌ها و ادارات باید در این زمینه با یکدیگر همکاری کنند.

 

هاشمیان با تأکید بر کنترل جدی‌تر مبادی ورودی شهرستان تصریح کرد: اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل برون شهری در صورت حمل مسافر بیش از ظرفیت اعلام شده (۶۰ درصد) در بدو ورود به شهرستان توقیف خواهند شد.

 

«محمد شنبدی» نیز با اشاره به اینکه در سه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، تأمین اجتماعی و صنایع پتروشیمی شهرک بعثت ۱۴۰ بیمار کرونایی بستری هستند عنوان کرد: از این تعداد، حدود ۲۰ نفر بیمار بد حال و در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر اضافه کرد: روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ تست PCR در مراکز ۱۶ ساعته بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) گرفته می‌شود که بیش از ۶۰ درصد این تست‌ها مثبت می‌شود.

 

وی یادآور شد: افراد و مسافران ورودی به شهرستان در ترمینال، ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه غربالگری می‌شوند و نظارت کاملی بر این مراکز وجود دارد.

 

کد خبر 1041249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha