برپایی جشن های نیمه شعبان با چاشنی نودوستی به همت کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(عج) جشن های نیمه شعبان به همراه فعالیت های خیرخواهانه در کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا اجرایی می شود.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویوس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات، برنامه‌های متنوعی در کانون‌های فرهنگی و هنری امام علی(ع) پیش‌بینی شده که متفاوت از سال‌های گدشته است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: دیدار با خانواده های بیمار، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری جشن نیمه شعبان با رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند با بهره‌گیری از کمک خیرین و اعضای کانون از برنامه های مهم ما در این ایام بوده است.

 

وی تصریح کرد: همزمان با ایام نیمه شعبان و میلاد باسعادت امام زمان(عج) در کنار اجرای برنامه های متنوع دینی و فرهنگی در سطح کانون، آذین بندی مسجد و کانون  و معابر هم به قوت و تلاش اعضای کانون اجرایی و تلاش شد تا دستگیری از نیازمندان همچنان در اجرای برنامه های مختلف دیده شود و بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شود.

چادرنشین گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام زمان(عج) کانون امام علی(ع) نکا میزبان جشن های نیمه شعبان و کارهای خیرخواهانه بوده است.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) نکا تدارک ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج) دیده است و در همین راستا معرفی کتاب‌های مفید جهت شناخت آن حضرت و آمادگی ظهور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از برنامه های مهم ما بوده است.

چادرنشین با تاکید بر لزوم تبلیغ و ترویج  نیمه شعبان تصریح کرد:  راه اندازی کاروان شادی در محله و پخش مولودی و سرود این ایام از برنامه هایی بود که اجرایی شد و با استقبال اهالی روبرو شد.

کد خبر 1041260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha