سامان دادن به مسائل اقتصادی و معیشتی مهمترین اولویت امسال باشد

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مهمترین اولویت امسال را سامان دادن به مسائل اقتصادی و معیشتی عنوان کرد.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین اولویت های امسال گفت: اولویت امسال باید سروسامان دادن به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باشد امروز بیشترین فشاری که به مردم وارد می شود در حوزه مسائل معیشتی و اقتصادی است.

 

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی اظهار داشت: به دلیل تورم و کاهش ارزش پول ملی شاهد کاهش قدرت خرید مردم  و افزایش نرخ ارز بودیم  که باید تلاش کنیم ارزش پول ملی حفظ شود تا قدرت خرید مردم نیز بالا رود.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر مردم نگرانی های زیادی از آینده اقتصادی کشور دارند و حق نیز دارند چراکه مشکلات معیشتی شان زیاد شده است ،قدرت خریدشان به دلیل کاهش ارزش پول ملی و بالارفتن نرخ تورم پایین آمده است،لذا باید این امور سامان یابد تا مردم نسبت به آینده امیدوار شوند.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی همچنین از دیگر اولویت های کشور را حفظ وحدت در تمامی ارکان نظام عنوان کرد وگفت: با توجه به اینکه ما امسال انتخابات را داریم لذا باید در کشور وحدت و همبستگی وجود داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد:  هم افزایی و انسجام بین سران قوا برای حل مشکلات مردم و به حاشیه نرفتن و در متن حرکت کردن از موضوعات اساسی  است.

کد خبر 1041306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha