انتخابات ریاست جمهوری توسط جوامع بین‌الملل رصد می‌شود

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید براهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری توسط جوامع بین‌الملل رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا همزمان با آغاز سال جدید و در نشست با مدیران شهری این شهرستان گفت: آغاز و پایان سال ۱۴۰۰ متبرک به عطر مهدوی و مصادف با میلاد حضرت مهدی موعود(عج) است که‌ امیدوارم به واسطه نگاه ویژه خداوند و در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر، سالی خوب برای مردم کشورمان رقم بخورد.

وی افزود: سال پایانی فعالیت دولت و شوراها و ایام به بارنشینی زحمات و خدمات  ۴ ساله آنهاست که باید تلاش شود ظرف مدت باقی‌مانده، اقدامات و پروژه‌های نیمه‌کاره، تکمیل و به ثمر‌ بنشیند.

عباسی با تاکید بر نقش خدمت به مردم اظهار داشت: مردم پیشوا به دلیل پیشینه پرافتخار و درخشانی که دارند، شایسته بهترین خدمات هستند و شأن آنها بیش از آن چیزی است که تاکنون صورت گرفته است.

فرماندار پیشوا در خصوص انتخابات خرداد ماه نیز بیان کرد:‌ اولویت اصلی ما‌ در سال پیش رو برگزاری سالم، مطلوب و پرشور انتخابات است و در کنار آن باید وظایف دیگر را نیز به خوبی پیش برد تا تعللی در روند خدمت رسانی به مردم صورت نگیرد.انتخابات خردادماه به ویژه انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مورد رصد جامعه بین‌المللی است.

وی در پایان گفت:‌ همه وظیفه داریم‌ با آگاهی بخشی، امیدآفرینی، اعتماد افزایی و با اقدامات و خدمات مطلوب به مردم و افزایش انگیزه و رضایت در آنها تلاش کنیم تا انتخابات پیش رو در یک فضای پرشور و نشاط و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

کد خبر 1041310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha