ما به تحریم بی اعتناییم، به برجام هم نیازی نداریم

سردار سلامی گفت: ما به تحریم بی اعتناییم، به برجام هم نیازی نداریم زیرا ما راه استقلال را آموخته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سردار حسین سلامی» دقایقی پیش در مراسم اجلاسیه دومین کنگره ملی 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد گفت: امروز در نقطه ای از زمین به نام یزد رویداد بزرگی در حال رخ دادن است که این رویداد بزرگ تجلیل از ۴ هزار شهید ستاره درخشانی است که بر آسمان افتخارات جهان اسلام و سرزمین ایران و سپهر افتخارات این استان تا ابد می درخشد.

 

وی افزود:  هر قطعه ای از سرزمین ایران کانون جوشش فضیلت های خاص خود است و یزد هم از این قاعده مستثنی نیست و سرزمین عالمان و فقیهان بزرگی همچون استوانه هایی مستحکم است که ستون های فقاهت، اجتهاد و ستون های معرفت دینی ایران را شکل می دهد که نمونه آن آیت الله طباطبایی، حایری یزدی، شهید صدوقی است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: یزد دار فقه، دار عبادت ، دار علم است که هم عالمان دین و هم عالمان علوم دقیقه در آن می درخشند.

 

سردار سلامی ادامه داد: یزد سرزمین هنر و معماری ایرانی و اسلامی است که می توان آن را دارالفنون نیز نامید.

 

وی گفت: یزد، سرزمین جهاد و استقامت است که از دهم فروردین شروع شد و تا به امروز این علم برافراشته و در اهتزاز باقی مانده است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: این 4 هزار شهید کافی است که نشان دهنده روح فداکاری، وفاداری به اسلام و اهل بیت (ع) و ولایت و ایرانی اسلامی و اسنقلال وطن  باشد.

 

وی گفت: تیپ الغدیر یزد و رزمندگان این دیار در جنگ چه قبل از شکل گیری تیپ و چه بعد از شکل گیری ان صف شکن بودند و در همه حضور داشتند و خط شکن بودند و به قلب دشمن حمله می کردند که نمونه آن سرداران شهید عاصی زاده، جعفرزاده، آقابابایی، قهاری سعید، اله دادی، میرحسینی و ... هستند.

 

سردار سلامی بیان کرد: این سرزمین به عنوان سرزمین پرورش فرماندهان بزرگ است که نمونه آن سرلشکر جعفری و امیر فتحی، دکتر رهنمون هستند.

 

وی افزود: کوچک ترین شهید و کهنسالترین شهید از این استان هستند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: شهادت، رسیدن به آرزو است ولی بدرقه کردن عضوی از خانواده از دست دادن یک آرزو است و آن کسی که آرزوی خود را بدرقه می کند از کسی که شهید است مقام والاتر دارد و این زیباترین شکل بندگی است.

 

سردار سلامی ادامه داد: اگر شهیدان، جانبازان، رزمندگان ما نبودند قطعا اسلام و ایران ما و آن انقلاب باشکوه که آمده تا سیمای جهان بشریت را از اسارت و بردگی طواغیت نشان دهد، می شکست و تحت سلطه دشمنان قرار می گرفت.

 

وی گفت: امام با انقلاب نبوی خود محشری به پا کرد و مجد و عظمت اسلام را احیا کرد و روح شهادت را در جامعه زنده کرد و مردم را برای بدست آوردن شکوه از دست رفته خود بیدار کرد و پس از ایشان نیز امام خامنه ای عزیز، آن بیرق برافراشته را بر دوش گرفت و سفینه نجات امت اسلامی را از میان امواج پرخروش به ساحل هدایت پیش برد و اسلام و ایران این گونه که دیده می شود وبه حاکمیت، استقلال، آزادی و پیشرفت، درخشش و کمال رسید.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: شهدا نشان دادند سرزمین ایران برای دشمنان قتلگاه متجاوزان است.

 

وی گفت: شهادت یک واقعه در یک نقطه نیست و یک اعتقادی است که مانند روحی زلال در بستر زمان حرکت می کند و با خود هویت و فرهنگ و قدرت می سازد.

 

سردار سلامی بیان کرد: شهادت منابع قدرت و منشا حرکت و جوشش و جهاد است و امروز به فضل الهی ملت ایران به دلیل تعقیب کردن فرهنگ جهاد و شهادت سرافراز است.

 

وی افزود: سال های قبل دشمنان ما بر اساس محاسبات مادی خود طراحی های استراتژیک خطرناکی برای ملت ایران تدارک دیدند و تمام قدرت خود را برای شکست این اقنلاب و ملت بسیج کردند و از همه جهات به جنگ با این ملت آمدند اما دیدند باز بر دشمن چیره می شود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: حتی دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ملت ایران نیست میداند جنگ برای این ملت یک کابوس نیست و مردم ایران در جنگ نمایشی اعجاب برانگیز از خود نشان می دهند.

 

سردار سلامی ادامه داد: امروز که غلبه بر دشمن کار سختی نیست در عرصه نظامی برای غلبه بر آنها کاملا قدرتمند و امده ایم و ترکیب ایمان و سلاح از این ملت هویت شکست ناپذیر ساخته است.

 

وی گفت: این که مقام معظم رهبری بیان کردند جنگ نمی شود و مذاکره هم نمی شود بر مبنای معماری است که خود طراحی کرده اند و بر اساس حکمت الهام یافته از وحی و نگاه واقع بینانه از قدرت شکل گرفته است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن همه قدرت اقتصادی خود را به کار گرفت تا ملت ایران را با فشار و در انزوا شکست دهد و با تمام قد با رسانه های خود به جنگ روانی علیه ملت ایران روی آورد اما قلب ها مستحکم بود و است.

 

وی گفت: رهبری عزیز و بزرگ ما در حالی در مقابل تمامی توطئه های جهانی ایستاده بود که مردم را به مقاومت در حال جرکت فراخوان می دادند و در همین حال نیز افواج مردم به صحنه آمدند.

 

سردار سلامی بیان کرد: دشمن می خواست مردم ما فقیر شوند و گرسنه بمانند و تسلیم شوند و این آرزوی آنها بوده و است ولی رهبری ما باطل السحر این فتنه ها بودند و با پایمردی افراد عقب ننشستند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما به نقطه اهدی الحسنیین رسیده ایم که اگر دشمن تحریم ها را بردارد ما پیروزیم و اگر باز هم برندارد باز هم پیروزیم زیرا انقلاب و رهبر ما کار را به جایی رسانده اند که سرنوشت ما کاملا مستقل از آنها هستیم.

 

سردار سلامی بیان کرد:  تحریم وجود دارد اما اثرات آن با قوت ملت ایران در حال کم شدن است که اگر تحریم ها را بردارند ما توانسته ایم بر ظلم غلبه کنیم و اگر بر ندارد ما کشور را می سازیم و به خود کفایی مطلق می رسیم و نقشه عزتمان را کمال می بخشیم و ملت بزرگ و مستقل می شویم که از تاثیرات دشمنان آزاد شده است.

 

وی افزود: ما به تحریم بی اعتناییم، به برجام هم نیازی نداریم و ما راه استقلال را آموخته ایم و با هم در میدان می مانیم و قلب ها را به هم گره می زنیم و با دستانی در دست هم پیش می رویم تا ایران به عنوان تمدنی بزرگ بسازیم.

 

 

کد خبر 1041476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha