راه برون رفت از بیکاری بها دادن به واحدهای تولیدی است

دامادی گفت: تنها راه برون رفت از بیکاری بها دادن به واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد دامادی» صبح امروز (سه شنبه ۱۰ فروردین) در بازدید از شهرک صنعتی مصطفی خمینی مرکز مازندران در جمع خبرنگاران ضمن بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، ضامن رفع فقر صنعتی در مازندران را توسعه در این بخش عنوان کرد.

معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه برای توسعه صنعت در مزاندران نیازمند زمین مناسب هستیم، افزود: برای رفع مشکل زمین مبلغی از شهرک‌های صنعتی کشور به استان کمک شد. در این رابطه بحث زمین یک هزار هکتاری شهرک صنعتی بهشهر در حال پیگیری است تاکنون500 هکتار آن انجام شد بقیه در کمربند سبز قرار دارد که باید مسائل زیست محیطی میانکاله مدنظر قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه برای راه اندازی واحدهای صنعتی بزرگ لازم است از بانک زمین 500 هکتار دیگر به مازندران کمک شود، تصریح کرد: برای رفع مشکلات صنایع در مازندران نیازمند همکاری همه‌ جانبه دولت، نمایندگان مجلس و مسئولان هستیم.

 

دامادی توسعه‌ شهرک‌های صنعتی ساری را مورد تاکید قرار داد و گفت: پاسخگویی به درخواست‌ سرمایه گذاران و استقرار صنایع تبدیلی دراستان با فراهم شدن زمین مناسب محقق می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی باید احضا و اولویت بندی شود تا در ستاد تسهیل رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گیرد، یادآور شد: طبق بازدیدهای انجام شد مشکلات صنایع مازندران در وزارتخانه متبوع گزارش و برای رفع آن تلاش می‌شود.

معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت که دو دوره نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بوده است با توجه به اشراف کامل به مشکلات صنایع در مازندران اظهار کرد: بحث کارخانه‌های ورشکسته و طرح‌های جدید توسعه صنایع در مازندران دو مقوله مجزا هستند؛ لازم است برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال از طرح‌های جدید صنعتی حمایت و علت ورشکستگی سایر صنایع نیز بررسی شود.

 

دامادی استقرار صنایع فولاد در مازندران را سبب ایجاد اشتغال در استان و توانمندی روستاها دانست و گفت: تنها راه برون رفت از بیکاری بها دادن به واحدهای تولید است.

 

به گزارش شبستان، طبق اظهارات استاندار مازندران در سفر رئیس قوه قضاییه به استان، مازندران 130 کارخانه ورشکسته دارد.

 

خاطر نشان می شود، محمد دامادی به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از واحد تولیدی ابر و اسفنج وارش، خطوط تولید پروفیل یو پی وی سی، شزکت شمسای شمال تولید کننده مواد غذایی، مجتمع فرا صنعت طبرستان، اتحادیه تعاونی‌های پروفیل مازندران و گلستان و مجتمع آژینه طبرستان که تولید کننده انواع مخازن پلی اتیلن است بازدید کرد.
 

کد خبر 1041527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha