تردد خودروها  ۱۳ فروردین در بروجرد ممنوع است

گودرزیان، با اشاره به اعمال محدودیت های جدید طبق ستاد استانی مبارزه با کرونا و وضعیت قرمز کرونایی بروجرد، گفت: تردد خودروها ۱۳ فروردین در بروجرد ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«احمد گودرزیان»، امروز(10 فروردین) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان بروجرد ورودی مناطق گردشگری این شهرستان مسدود می شود.

 

معاون استاندار و فرماندار بروجرد افزود: در روز ۱۳ فروردین ماه (روز طبیعت) نیز تردد از درب منازل ممنوع است و درصورت مشاهده، خودرو توسط پلیس راهور اعمال جریمه و به پارکینگ منتقل می شود.

 

وی ادامه داد: برق صنوفی که از ساعت ۱۹ به بعد به صورت غیر مجاز مبادرت به فعالیت در واحد خود نمایند قطع خواهد شد.

 

گودرزیان از ممنوعیت دورهمی، تجمعات و حضور در بوستان ها و فضای سبز در روز سیزدهم (روز طبیعت) خبر داد و گفت: تردد خودروهای غیر بومی نیز در سطح شهر ممنوع و اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای متخلفان صادر خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه فعالیت فروشگاه‌های موبایل به صورت شیفت بندی محدود از طرف اتحادیه مذبور است، گفت: آرایشگاه‌های زنانه، مردانه و گل فروشی ها نیز تعطیل خواهند بود.

 

معاون استاندار لرستان به منع تردد شبانه در بروجرد اشاره کرد و گفت: تردد شبانه کلیه خودروها از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح ممنوع و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان صادر خواهد شد.

 

کد خبر 1041571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha