تاکید معاون بنیاد مسکن بر اتخاذ راهکار  اصولی در روند بازسازی منازل زلزله زدگان

مهدیان گفت: روند بازسازی منازل زلزله زدگان باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی با همکاری مسئولین استانی و سایر دستگاه های اجرایی با شتاب بیشتری دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عزیزالله مهدیان» امروز سه شنبه (۱۰ فروردین ماه) در بازدید از روند بازسازی منازل زلزله زدگان شهر سی سخت، راهنمایی و راهکارهای لازم را در زمینه نظارت و اجرای دقیق ساخت و ساز توسط ناظرین متذکر شد.


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: ناظرین مقیم باید با جدیت و دقت لازم در انجام کارهای محوله تلاش مضاعف از خود نشان دهند و در مراحل اجرای ساخت و ساز واحدهای مسکونی تحت نظارت خود حضور داشته باشند تا مبادا کم کاری و کوتاهی از طرف کارگر یا استاد کار به وجود آید.


 وی در ادامه این بازدید ضمن تاکید بر اینکه روند بازسازی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی با همکاری مسئولین استانی و سایر دستگاه های اجرایی با شتاب بیشتری دنبال شود، اضافه کرد: این مهم نیازمند حضور و مشارکت مردم و همکاری آن ها با دستگاه های اجرایی مرتبط به ویژه ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است .


«حسین جنتی» نیز با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در تمام مراحل در مناطق زلزله زده، گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته روند بازسازی به خوبی در حال انجام است،

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مشکلاتی را پیش رو داریم که باید با رفع موانع و همکاری بیشتر همه عوامل به ویژه مشارکت خود مردم با توجه به اقلیم خاص آب هوایی در این منطقه، روند بازسازی، مراحل اجرای ساخت واحدهای احداثی تا پایان مهلت تعیین شده به پایان برسد و مردم در واحدهای ساخته شده و مقاوم ساکن شوند. 


وی ادامه داد: ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان کامل بازسازی با مردم و در کنار مردم خواهد بود.  


جنتی ضمن تشکر از همکاری همه مسئولین کشوری، استانی و سازمان های مرتبط با ستاد بازسازی بنیاد مسکن در شهر زلزله زده سی سخت جهت پیشبرد اهداف این نهاد مقدس، گفت: هم اکنون عملیات آوار برداری توسط ۲۰۴ دستگاه سنگین و نیمه سنگین بنیاد مسکن در مناطق مختلف زلزله زده در حال اجرا بوده که تاکنون عملیات آوار برداری حدود ۴۵۵ واحد صورت گرفته است  .


مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از هزار و ۴۶۰ واحد احداثی شهری و روستایی تاکنون برای ۳۷۲ واحد پروانه صادر گردیده و عملیات پی کنی و پی سازی بیش از ۱۳۰ واحد مسکونی در حال اجرا است.

 
 
 
 
 
کد خبر 1041650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha