مهریزی‌ها ۱۳ خود را در خانه بدر کنند

پورمازار سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا تجمع در طبیعت، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و فضاهای سبز عمومی مهریز در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.

پورمازار سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: در پایان هفته جاری، بر اساس سنت نوروزی، شهروندان به باغ‌ها و فضای سبز می‌رفتند که توصیه ما به عموم شهروندان آن است که تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و در صورت حضور در فضای باز و سبز، ضمن پرهیز از حضور در جمع‌ها و اماکن شلوغ، تمامی دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و کرونایی را رعایت کرده و از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن، پرهیز کنند.

وی افزود: بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و بر اساس مقررات موضوعه برای رنگ‌بندی‌های مختلف کرونایی، هرگونه تجمع و دورهمی در کلیه پارک‌ها و تفرجگاه‌های مهریز در روزهای 12 و 13 فروردین (به‌ویژه روز طبیعت) ممنوع می‌باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز ادامه داد: بر اساس مصوبات مدیریت هوشمند کرونایی، حضور در پارک‌ها و تفرجگاه و بوستان‌ها، ممنوع می‌باشد و نظارت و کنترل لازم توسط مراجع مربوطه در این خصوص صورت خواهد پذیرفت بنابراین از کلیه شهروندان درخواست می‌کنیم که در اجرای این مصوبات مسئولین را همراهی و یاری رسانند.

انتهای پیام/

کد خبر 1041683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha