لازمه استقلال کشور خودکفایی در تولید است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه لازمه استقلال کشور در همه زمینه‌ها، خودکفایی در تولید است گفت: اگر بتوانیم در حوزه تولید ایفای نقش کنیم طبیعتا استقلال سیاسی، اقتصادی و ... کشور تامین می‌شود.

حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تبریک سال نو و با اشاره به شعار سالی که هر ساله مقام معظم رهبری بیان می‌فرمانید اظهار کرد: این شعار سال در واقع نقشه راه یک ساله نظام، انقلاب و کشور ما است.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه شعار سال منشور حکومتی محسوب می‌شود افزود: دولتمردان باید در راستای تحقق این منشور حکومتی و فرمان مقام معظم رهبری تحت عنوان شعار سال عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه چند سالی است که مقام معظم رهبری روی مسئله «تولید» تاکید و سفارش دارند گفت: در طول این چند سال در رابطه با مسئله تولید کارهای خوبی اتفاق افتاده و انجام شده اما این کارها تا آن چشم‌اندازی که مدنظر است و حد مطلوب، فاصله زیادی دارد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه لازمه استقلال کشور در همه زمینه‌ها، خودکفایی در تولید است تصریح کرد: لازمه تولید این است که از سوی حاکمیت، مدیران و مسئولان و همه کسانی که تاثیرگذار هستند حمایت و پشتیبانی شوند.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در بحث حمایت و پشتیبانی از تولید بسیار اثرگذار است خاطرنشان کرد: باید نمایندگان مجلس در راستای تحقق شعار سال قوانین بسیار خوبی وضع کنند تا تولیدکنندگان بتوانند راحت به مسائل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه باید با موانع تولید هم مبارزه کرد که نقش قوه قضائیه در این راستا بیشتر از دیگر تشکل‌ها است اظهار کرد:  اگر بتوانیم در حوزه تولید ایفای نقش کنیم طبیعتا استقلال سیاسی، اقتصادی و ... کشور تامین می‌شود.

 

حجت‌الاسلام موسوی افزود: این تحریم‌ها انگیزه بیشتری را در ما ایجاد می‌کند و نشان داد که ما باید روی پای خود بایستیم و نگاه به ظرفیت و استعدادهای بالقوه خود کنیم و چشم از بیرون دور نگه داریم.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه حل همه مشکلات را به خارج ازکشور گره زدن اشتباه است گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هیچ مشکلی نیست که در داخل کشور قابل حل نباشد بلکه همه مشکلات قابل حل است منتها باید مدیریت و برنامه‌ریزی کرد.

 

وی با بیان اینکه باید در تحقق شعار سال رهبری همه ما سهیم باشیم و از تولید داخلی حمایت کنیم تا تولیدکنندگان برای تولید کالاهای ایرانی رغبت کنند خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان هم حق ندارند از شعار سال رهبری و حمایت‌های دستگاه و حاکمیت سوءاستفاده کنند و به کیفیت تولید و حقوق مصرف کنندگان توجه داشته باشند.

کد خبر 1041719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha