مردم انزلی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند

موحدی فر با اشاره به اینکه بندرانزلی ۱۲ هزار و ۲۳۵ صندوق صدقات دارد گفت: مردم انزلی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند.

«واحد موحدی فر» امروز (چهارشنبه،11 فروردین) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درانزلی به عملکرد واحد عمران در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: 39 واحد مددجویی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 390 میلیون ریال تعمیر، یک واحد مسکونی به مبلغ حدود 200 میلیون ریال خریداری و سه واحد نیمه تمام با اعتباری بالغ بر 160 میلیون ریال تکمیل شد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر انزلی افزود: 6 چشمه سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال احداث و برای پنج واحد با اعتبار 230 میلیون ریال آشپزخانه و حمام احداث شد.

 

وی ادامه داد: همچنین به 19 مسکن 2 میلیارد و 290 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده و 12 واحد مسکونی طی تفاهم نامه‌ای با سپاه احداث شد.

 

موحدی فر با اشاره به توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان گفت: با هماهنگی خیران و همکاری مساجد و مراکز نیکوکاری 43 هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین اقشار کم برخوردار توزیع شد.

 

وی تعداد حامیان شهرستان را هزار و 228 نفر اعلام و تصریح کرد: 658 حامی از 108 ایتام و 543 حامی از 138 نفر از محسنین را انزلی حمایت می کنند.

 

موحدی فر با اشاره به اینکه بندرانزلی 12 هزار و 235 صندوق صدقات دارد گفت: در سال گذشته درآمد حاصل از صندوق صدقات حدود 6 میلیارد ریال و درآمد حاصل از زکات کمیته امداد امام خمینی بالغ بر 18 میلیارد ریال بوده است.

 

رییس کمیته امداد (ره) انزلی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی بندرانزلی 150 بیمار صعب العلاج را تحت پوشش دارد که از این تعداد 12 نفر بیمارخاص و دیالیزی هستند. برای درمان 129 بیمار صعب العلاج نیز حدود 203 میلیون ریال هزینه شده است.

 

موحدی فر با اشاره به فعالیت های واحد فرهنگی، افزود: برای 10 نفر از دانش آموزان ممتاز تحت پوشش کمیته امداد انزلی تبلت به مبلغ 792 میلیون و 265 هزار ریال خریداری و اهداء شد. همچنین با مشارکت آموزش و پرورش انزلی ۱۱۱ عدد تبلت بین دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: با تعامل و طی تفاهم نامه ای که با سپاه انزلی منعقد شد 26 طرح اشتغال زایی انجام و یک مرکز تخصصی نیکوکاری کارآفرینی به‌نام مولی الموحدین تاسیس و راه اندازی شد.

کد خبر 1041844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha