جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان شرایط کرونایی در البرز

سرهنگ شرق با اعلام خبر جریمه ۵۰۰ هزارتومانی متخلفان شرایط کرونایی در البرز گفت: خودروهای غیربومی با دوربین های نظارتی ثبت تخلف می شوند و با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی روبه رو خواهند بود.

« سرهنگ غلامعلی شرق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت پلیس در جریان تغییر رنگ زرد به نارنجی کرونایی در شهرستان های استان البرز گفت: 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: چهارشهرستان کرج، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد از رنگ زرد به نارنجی در شرایط کرونا تغییر رنگ داده اند که همین امر ایجاد تصمیم های معینی برای خودروهای غیربومی در حال تردد در این شهرها را ایجاب کرده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین معین شده در شرایط کرونایی بیان کرد: به منظور ایجاد چارچوب های معین شده از طرف ستاد مقابله با کرونا، خودروهای غیربومی با دوربین های نظارتی ثبت تخلف می شوند و با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی روبه رو خواهند بود. 

 

وی عنوان کرد: تردد هرگونه وسیله نقلیه نیز در روز طبیعت مقابل تفرجگاه ها و بوستان های استان تخلف است و با آنان برخورد قانونی می شود. 

 

شرق توضیح داد: تردد در مسیرهای منتهی به جاده های کوهستانی همچون روستای آتشگاه، برغان، کردان و دیگر مناطق ممنوع است. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت تردد از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۳ تا ۳ صبح تغییر پیدا کرده است و شهروندان موظف به رعایت این قانون هستند. 

 

 

 

کد خبر 1041850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha