۱۱۰ درصد تعهد اشتغال بخش صنعت گلستان محقق شد

طلوعیان گفت: ۹ هزار و ۷۴۰ نفر معادل ۱۱۰ درصد برنامه اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان محقق شد.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» در نشست مدیران دستگاه های اجرایی  گلستان با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه تولید در بخش صنعت، معدن و تجارت اقدامات خوبی صورت گرفت و با وجود اینکه سال دشواری را آغاز کردیم مشکلات ما در ابتدا با کرونا و سپس با تحریم های ظالمانه گسترش یافت ولی سال موفقی برای تولید را سپری کردیم.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: اکثر تولیدکنندگان از عملکرد سال 99 راضی هستند و آمار و عملکردهای ما نیز به این موضوع صحه می گذارد.

 

طلوعیان یادآور شد: در سال گذشته تعداد صدور  پروانه در سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به مرز 200  عدد واحدهای توسعه ای رسید.

 

وی گفت: سرمایه گذاری  صنعتی ما از مرز یک هزار میلیارد تومان در سال گذشته عبور کرد و این در حالی بودکه در سال 98 میزان سرمایه گذاری بخش صنعت 900 میلیارد تومان بود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان  یادآور شد: در حوزه اشتغال صنعتی نیز 21 درصد رشد شاهد بودیم و همچنین در اشتغال کل بخش صنعت با توجه به تعهدی که داشتیم موفق شدیم 9 هزار و 740 نفر معادل 110 درصد برنامه اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان را محقق کنیم.

 

طلوعیان یادآور شد: امسال که سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری شده امیدواریم بتوانیم رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانیم.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری امسال به تولید تاکید داشتند و همه دستگاه های اجرایی که می توانند پشتیبانی از تولید داشته باشند اقدام می کنند تا بتوانیم در تولید موثر تر عمل کنند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان متذکر شد: مهمترین عامل در پشتیبانی می توانیم اقدام کنیم تامین مالی، تامین مواد اولیه و حمایت از تولید داخلی است.


طلوعیان به حمایت از ایده ها تاکید کرد و  خواستار شرایطی برای کاهش صدور مجوزها و استقرار طرح های مشکل دار شد.

 

وی گفت: پشتیبانی مالیاتی و تامین اجتماعی مسائل کارگری و مسائل محیط زیستی و منابع طبیعی از دیگر موضوعاتی است که باید  احصا و نسبت به حل آن اقدام شود.

 

 

کد خبر 1041863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha