یوم الله ۱۲ فروردین، طلیعۀ استقرار نظام جمهوری اسلامی است

جاسمی ، گفت: یوم الله ۱۲ فروردین، طلیعۀ استقرار نظام جمهوری اسلامی و سرآغاز حاکمیت مردم سالاری دینی و به معنای واقعی کلمه، نظامی متکی برمردم با هندسۀ عمومی جامعۀ اسلامی است.

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  یوم الله ۱۲ فروردین نقطۀ عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و بلکه ملل مظلوم و مستضعف و حق طلبان جهان است.

 

وی خاطر نشان کرد: در این فتح الفتوح و عید بزرگ ملت شریف و بصیر ایران، اعتقاد وثیق و نگاه دقیق معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی«رحمۀ الله علیه» به نقش اصیل و جایگاه رفیع و تعیین کنندۀ مردم به زیباترین شکل و بی نظیرترین مراجعه به آرای عمومی در کمتر از ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور وصف ناپذیر و تحسین برانگیز ملت انقلابی ایران در رفراندوم نظام و رأی ۲/ ۹۸ درصدی ملت به جمهوری اسلامی است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم تاکید کرد:  ارادۀ ملی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکمیل و تثبیت پیروزی غرورآفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن ۱۳۵۷ و اقتدار و عزت برای ایران و اسلام در پرتو شعار همیشه جاوید «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»، تحقق یافت.

 

جاسمی با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین یادآور سال‌ها مجاهدت مردم غیور و غیرتمند ایران اسلامی در مبارزات ضد استکباری و طاغوتی است، افزود: امروزه انقلاب اسلامی ایران با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیشگام در مبارزه با ظلم و استکبار بوده و با پیروزی نهایی و ظهور منجی عالم بشریت، این راه نورانی با قدرت ادامه خواهد داد.

 

وی گفت: عزت و عظمتی که امروز ملت ایران در دنیا دارد به برکت حضور آگاهانه و ایستادگی مقتدرانه در مسیر همان (آری) است  که ملت رشید ایران اسلامی در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ به جمهوری اسلامی گفت  ، 12 فروردینی که منجر به الگو شدن ایران اسلامی برای ملتهای مسلمان و مظلوم عالم در موج بیداری اسلامی گردید و اینک نظام سلطه را در نهایت استیصال و عجز در رویاروئی با خود نموده است.

 

کد خبر 1041902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha