اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی جیرفت

علی اکبر سنجری گفت: با هدف ایجاد تردد ایمن در محورهای جنوب استان کرمان بیش از ۶۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه و دستگاههای همکار فعال می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «علی اکبر سنجری» گفت: با هدف ایجاد تردد ایمن در محورهای جنوب استان کرمان بیش از ۶۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه و دستگاه های همکار فعال می شوند.


فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان با اشاره به تردد آزاد و با شرایط قبل در کلیه محورهای جنوب کرمان از ایجاد محدودیت های ترافیکی در ۲ محور ارتباطی شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: با توجه به این که ۲ محور جیرفت -ساردوئیه- بافت و جیرفت - جبالبارز - دو راهی ابارق از محورهای پر تردد در گلوگاه ورودی و خروجی جنوب کرمان است بنابراین مطابق ۲ طرح ترافیکی پلیس از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین ماه تردد از سمت جیرفت به سمت محور ساردوئیه و بافت به صورت یکطرفه بوده و از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز ۱۳ فروردین ماه نیز تردد از سمت بافت - ساردوئیه به جیرفت به صورت یکطرفه است.


وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد ایمنی بیشتر تردد و پیش بینی حجم تردد عبور کامیون و کامیونت از ساعت ۵ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ فروردین در محور جیرفت - جبالبارز ممنوع است.


سنجری با اشاره بر لزوم رعایت قوانین و مقررات در این محورها، تاکید کرد: رانندگان باید جوانب احتیاط را رعایت کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری و با نیروهای گشتی پلیس راه همکاری کنند.

 

 

حضور ۱۳۵ نیروی راهدار در محورهای ارتباطی جنوب کرمان 

 



«مجتبی رئیسی» در ادامه، از ورود ۲۰ واحد گشتی راهداری در محورهای ارتباطی جنوب کرمان خبر داد و گفت: در این روز ۱۳۵ نفر نیروی راهدار در جنوب کرمان به صورت آماده باش حضور دارند تا در شرایط لازم به مردم و رانندگان خدمات راهداری را ارائه کنند.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به فعال بودن ۲۲ سامانه و دوربین ثبت تخلفات در جاده های جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: ۹ سامانه و دوربین نظارت تصویری نیز در محورهای جنوب کرمان فعال است تا ضمن رصد ترافیکی جاده ها، رانندگانی که قوانین را رعایت نمی کنند، جریمه کنند.



وی با بیان این مطلب که همکاران مجموعه مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل در اتاق عملیات این مرکز به صورت شبانه روزی در حال رصد الکترونیکی جاده ها هستند، اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل جنوب کرمان برای اطلاع رسانی به مردم و رانندگان فعال است.

 

رئیسی با اشاره به بکارگیری کلیه ظرفیت فنی نرم افزاری و سخت افزاری برای ایجاد تردد ایمن در این روز ۱۳ فروردین، عنوان کرد: مردم و رانندگان جوانب احتیاط را رعایت کرده و در صورت بروز و یا مشاهده هرگونه مشکلات جاده ای موارد را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل اطلاع دهند.

کد خبر 1042050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha