محیط زیست متعلق به همه نسل‌های آینده است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه روز سیزده بدر مردم با خانواده در دل طبیعت حضور پیدا می‌کنند گفت: محیط زیست متعلق به همه نسل‌های آینده است.

حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تبریک سالروز استقرار حکومت جمهوری اسلامی اظهار کرد: 13 فروردین نخستین روز استقرار حکومت الله بر حکومت 2500 ساله طاغوت و پیروزی جنود حق بر جنود شیطان است.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه متاسفانه 12 فروردین علی‌رغم اینکه روز عظیمی است اما مظلوم واقع شده است افزود: شاید یکی از دلایل این موضوع تلاقی شدن 12 فروردین با تعطیلات نوروزی است.

 

وی با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت گفت: متاسفانه یک اعتقادی در بین افراد وجود دارد که 13 فروردین نحس است و باید حتما از خانه بیرون بیایند و در فضای بیرون قرار بگیرند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در قرآن به ایام نحس و ایام سعد اشاره شده است تصریح کرد: باید دقت شود که روزها و ساعت‌های خدا همه شبیه به هم هستند اگر چه در روزی سعد و نحس وجود دارد در ذات روز نیست بلکه آن اتفاقی است که در آن ایام افتاده است.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه روز سیزده بدر مردم با خانواده در دل طبیعت حضور پیدا می‌کنند بیان کرد: انتظار می‌رود همه هموطنان، مسافران و گردشگران در روز 13 فروردین که برای طبیعت‌گردی به بیرون از شهر می‌روند روز آشتی با طبیعت باشد و محیط زیست را آلوده نکنند.

 

وی با بیان اینکه محیط زیست متعلق به همه نسل‌های آینده است خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران که با خانواده به دل طبیعت برای استفاده از این منابع طبیعی و خدادادی می‌روند، استفاده درست و بهینه کنند.

 

کد خبر 1042097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha