۱۰۳ درصد از تعهد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان سمنان محقق شد

مسعودیان راد گفت: بر اساس آمارها ۱۰۳ درصد از تعهد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در سطح استان طی سال ۹۹ محقق شد که این روند در سال ۱۴۰۰ نیز پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «محسن مسعودیان‌راد» در آیین تکریم کارکنان کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه میزان اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بیش از تعهد کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ بوده است گفت: بر اساس آمارها ۱۰۳ درصد از تعهد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در سطح استان طی سال ۹۹ محقق شد که این روند در سال ۱۴۰۰ نیز پیگیری خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۶۴ طرح اشتغال‌زایی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان به اجرا درآمده است اظهارداشت: توانمند سازی خانوار تحت پوشش ازاهدف حمایت این طرح‌ها برای اجرا است.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن ۴۳ درصد رشد داشت اضافه کرد: این افزایش اعتبار سبب شد که بتوانیم در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان استان موفقیت‌های بهتری کسب کنیم.

 

مسعودیان راد با تأکید براینکه کارکنان خدوم کمیته امداد استان سمنان به‌عنوان همراه، همکار و همه در یک مسیر قرار دارند و به مردم خدمت می‌کنند ادامه داد: شعار سال ۱۴۰۰ که «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» است، را محقق خواهیم کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان در احکامی جداگانه، «سعید اسعدی» به‌عنوان معاون جدید امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان منصوب و پیش ‌از این مسئولیت رئیس روابط عمومی اطلاع‌رسانی را بر عهده داشت.

 

«حجت عرب» به‌عنوان معاون اداری و مالی کمیته امداد استان سمنان معرفی و منصوب شد که پیش‌ازاین در سمت رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان را بود.

 

در این آئین نیز رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان، رئیس کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر نیز منصوب شدند.

 

«رحمت‌الله رجبی» به‌عنوان رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب شد که پیش ‌از این رئیس اداره رفاهی کارکنان کمیته امداد استان سمنان بود.

 

« محمدابراهیم یوسفیان» به‌عنوان ریس کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر منصوب شد که پیش‌ازاین سمت معاونت فرهنگی استان را عهده‌دار بود.

 

«مقداد محبوبی» به‌عنوان رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان منصوب شد که پیش‌ازاین در سمت رئیس کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر مشغول خدمت به محرومان بود.

کد خبر 1042373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha