کارآفرینی و اشتغال راهبرد کانون فرهنگی شهید مطهری در سال ۱۴۰۰ است

شورمیج با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال ۱۴۰۰ گفت: کارآفرینی و اشتغال راهبرد کانون فرهنگی شهید مطهری در سال ۱۴۰۰ است.

« مریم شورمیج» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص طرح ملی فهما و رویکرد کانون فرهنگی هنری رزکان در سال ۱۴۰۰ گفت: ایجاد فرصت های اشتغالزایی رویکرد کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در سال ۱۴۰۰ است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع رزکان نو افزود: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در سال گذشته با اتکاء به ایجاد فرصت های اشتغال و کارآفرینی در قالب تولیدهای خانگی توانست در طرح ملی ایران قوی امتیاز لازم را کسب به عنوان کانون فرهنگی هنری برتر کشوری قرار گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد ساز و کارهای لازم با محوریت مسجد در جریان بخشی تولید اقتصادی جامعه بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره نقش ویژه ای در جریان بخشی روحیه همکاری و هم اندیشی نیروهای مردمی دارند. 

 

وی ادامه داد: اتخاذ طرح های راهبردی و اجرایی در جریان روند برنامه ریزی های کانون فرهنگی هنری شهید مطهری همواره با در نظر گرفتن معیارها و ضرورت های مورد نیاز جامعه بوده است. 

 

شورمیج عنوان کرد: یکی از ویژگی های مسجد تراز اسلامی، اجرای فعالیت های موثر فرهنگی با محوریت بانوان است که در این زمینه نیز کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در رزکان نو توانسته است فعالیت های مستمر و پویایی داشته باشد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع رزکان نو خاطرنشان کرد: طرح ملی ایران قوی این امکان و فرصت را داد تا در یک زیست مومنانه فعالیت تشکیلاتی مسجد محور در سطح محله مسجد جامع رزکان نو محقق و اجرایی شود. 

 

 

 

کد خبر 1042457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha