«عروس بیزانس» در آران و بیدگل رونمایی شد

همزمان با ایام میلاد عدالت گستر جهان حضرت مهدی موعود(عج)، طی آیینی در آران و بیدگل از کتاب «عروس بیزانس» تألیف «عباس تفکری آرانی و مجید نظیمی آرانی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با ایام میلاد عدالت گستر جهان حضرت مهدی موعود(عج)، طی آیینی در آران و بیدگل از کتاب رمان مذهبی «عروس بیزانس» رونمایی شد.

 

این آئین با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، فرمانده حوزه یکم امیرالمؤمنین آران و بیدگل، مدیران مسئول کانون فرهنگی هنری مهدویت و کانون فرهنگی یاران خورسید در محل مسجد ملاشکراله شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کتاب «عروس بیزانس» نخستین رمان مذهبی کشور در وصف مادر گرانقدر امام زمان (عج) است  که به قلم حجت الاسلام «عباس تفکری آرانی» کارشناس مسائل مذهبی و «مجید نظیمی آرانی» رزمنده بسیجی و هنرمند طی دو سال تلاش پژوهشی نگاشته شده است.

 

کتاب «عروس بیزانس» با شمارگان یک هزار نسخه در ۱۸۲ صفحه به همت مؤسسه و کانون فرهنگی هنری یاران خورشید و انتشارات وثوق در قطع وزیری چاپ و منتشر شده است.

 

مادر امام زمان (علیه السلام) نرجس خاتون دختر یوشعا پسر قیصر روم از نسل شمعون یكى از حواریین حضرت عیسى (علیه السلام) است كه به دنبال یك سلسله وقایع معجزه آسا از روم به سامرّا مى آید و سپس به افتخار همسرى امام عسكرى (علیه السلام) نایل مى گردد تا گوهر تابناک وجود مهدویت در آن رحم پاک پرورش یابد./

کد خبر 1042487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha