ارسال محموله کمک های مومنانه موسسه حضرت خدیجه(س) به زاهدان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: محموله کمک های مومنانه موسسه حضرت خدیجه(س) در سال جدید از قم ارسال شده و ظرف دو روز آینده به زاهدان می رسد.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: کارکردهای فرهنگی، آموزشی، تبلیغی، اجتماعی، سیاسی، جهادی و روحی و روانی برای مساجد در طراز اسلامی تعریف شده اما یکی از  کارکردهای اساسی آن محرومیت زدایی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان یادآور شد: در همین راستا، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان با  برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) در خصوص اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی  تعامل و همکاری دارد.

 

پودینه یادآور شد: برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) چندین سال که با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان  به منظور کمک به نیازمندان همکاری دارد.

 

وی افزود: موسسه حضرت خدیجه(س) در تازه ترین اقدام خود در سال جدید و در آستانه ماه مبارک رمضان هزار و 200 بسته گوشت قربانی به وزن یک تن و ۸۰۰ کیلو گرم به نیازمندان در زاهدان اختصاص داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان  عنوان کرد: کانون فرهنگی و هنری کریمه اهل بیت علیهم السلام زاهدان به نیابت از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان  اقدام به شناسایی خانواده های نیازمند و توزیع گوشت های قربانی می کند.

 

پودینه خاطرنشان نمود: موسسه حضرت خدیجه(س) در هر ماه قمری اقدام به توزیع گوشت قربانی بین سه تا چهار استان می کند.

کد خبر 1042514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha