تداوم برپایی کلاس های آموزشی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره)

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) از تداوم برپایی کلاس های آموزشی قرآن کریم همزمان با شروع سال جدید در این کانون خبر داد.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس های آموزشی قرآن کریم همزمان با شروع سال جدید با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: این کلاس های آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در فضای مسجد برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: قرآن آموزان عضو کانون استقبال خوبی از این کلاس های آموزشی دارند و این روند در سال جدید نیز برای افزایش آگاهی نوجوانان و جوانان با معارف قرآن کریم ادامه خواهد داشت.

 

روشنی صبح یادآور شد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه بسیاری از فعالیت های آموزشی این کانون همچنان به صورت مجازی از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار اعضای کانون قرار خواهد گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: یک دستگاه میز تنیس استاندارد برای استفاده ورزش دوستان عضو کانون خریداری و در محل کانون نصب شد.

 

 

روشنی صبح خاطر نشان کرد: ترویج فعالیت های ورزشی در بین نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه های این کانون برای ایجاد نشاط و شادابی در بین این اقشار است.

 

کد خبر 1042590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha