آغاز فعالیت های کانون فرهنگی هنری نیکان در دومین رویداد ملی فهما

عرب ماركده گفت: فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری نیکان روستای مارکده در دومین رویداد ملی فهما سال جدید آغاز شد و جوانان با حضور در مسجد همکاری گسترده در اجرای این برنامه ها دارند.

«نصرالله عرب ماركده» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالیت های گسترده کانون فرهنگی هنری نیکان روستای مارکده در دومین رویداد ملی فهما سال جدید آغاز شد و جوانان با حضور در مسجد همکاری گسترده در اجرای این برنامه ها دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده در شهرستان سامان ادامه داد: فعالیت های این کانون تحت عنوان «بهارانه فهما» آغاز شده است.

 

وی ابراز کرد: اجرای برنامه های شعبانیه با برگزاری جشن های ویژه این ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد و در تدارک اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان هستیم.

 

عرب ماركده گفت: مهدویت، تواشی به صبر و حق، شعار سال، عید نوروز، ماه مبارک رمضان، اعیاد شعبانیه، لیالی قدر، عید فطر را از موضوعات طرح ملی «بهارانه فهما» است که کانون فرهنگی هنری نیکان همانند سال قبل پس از اجرا برنامه های خود را ثبت سامانه بچه های مسجد می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده در شهرستان سامان ادامه داد: همه برنامه ها و آثار تولیدی این کانون مطابق با قوانین طرح ملی «بهارانه فهما» و رعایت حریم افراد و خانواده ها با هشتک های #بهارانه_فهما و #بچه_های_مسجد در فضای مجازی نیز منتشر می شود.

 

کد خبر 1042619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha