تحرکات تبلیغاتی کاندیدا ها بررسی می شود / ممنوعیت تبلیغات زودهنگام به کاندیداها ابلاغ شد

ندایی از رصد و بررسی روند تبلیغاتی زودهنگام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: ممنوعیت تبلیغات زودهنگام به کاندیداها ابلاغ شده است.

«بهروز ندایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: انتخابات ششمین دوره برای تصاحب سه هزار و 417 کرسی شورای شهر و روستای استان اردبیل بزودی آغاز می شود و ثبت نام کاندیداهای شورای شهر به پایان رسیده و ثبت نام اعضای شورای روستا نیز از 16 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

 

رئیس ستاد انتخابات اردبیل و معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: هم اکنون روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر در دست اقدام است و لیست تائید صلاحیت شدگان به نامزدها ابلاغ خواهد شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 878 نفر برای رقابت در انتخابات شورای شهرها در استان ثبت نام کرده اند، افزود: کاندیداها برای راهیابی به پارلمان محلی 31 شهر در استان ثبت نام کرده اند.

 

ندایی خاطر نشان کرد: آغاز فرآیند ثبت نام اعضای شورای روستا و عشایر از 16 فروردین ماه آغاز می شود و تا 22 فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی اذعان داشت: روند تبلیغات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حال رصد و بررسی است و ممنوعیت تبلیغات زودهنگام به کاندیداها ابلاغ شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات اردبیل یادآور شد: زمان تبلیغات قانونی ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از 20 تا 26 خردادماه خواهد بود و هرگونه تخلف کاندیدا به صورت دقیق بررسی و تذکرات لازم به آنها داده خواهد شد.

 

کد خبر 1042624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha