افتتاح  ۶ پروژه حوزه راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ۶ پروژه عمرانی راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

«عطاء اله اکبری» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  ۶ پروژه حوزه  راه و شهرسازی فردا با حضور آقای  دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرستان نیمروز افتتاح می شود.

 

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این پروژه های شامل ساختمان فرمانداری شهرستان نیمروز، ساختمان فرمانداری شهرستان فنوج .ساختمان فرمانداری شهرستان قصرقند،  مجموعه فرهنگی آموزشی ورزشی بانوان شهرستان هامون، مجموعه فرهنگی آموزشی ورزشی بانوان شهرستان نیمروز، محور و پل بزرگ افضل آباد مجموعاً با اعتبار بالغ بر ۳۰میلیارد تومان فردا ۱۶فروردین ۱۴۰۰ بصورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری میرسد

 

 اکبری در ادامه با بیان این مطلب که بهره برداری از پروژهها ی راهسازی و ساختمان سرعت گرفته است ابراز امیدواری کردند که در ۶ماهه اول سال شاهد بهره برداری از ۴۰کیلومتر بزرگراه در محورهای زاهدان خاش زاهدان زابل زاهدان بیرجند و زاهدان بم باشیم.

 

وی افزود: همچنیین دو پل بزرگ ماشکید در شهرستان مهرستان و پل نهراب در سیستان به بهره برداری برسد.

 

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد:  حجم اعتباری پروژه های در دست اجرای اداره کل راه و شهرسازی استان را بیش از ۱۰۰۰میلیارد تومان است.

کد خبر 1042642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha