جشنواره حجاب برتر و نقش زنان جیرفتی در انقلاب

حمدالله فاریابی گفت: موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت در نظر دارد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، جشنواره حجاب برتر و نقش زنان جیرفتی در انقلاب را برگزار کند.

«حمدالله فاریابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، با اشاره به نقش زنان جیرفتی در انقلاب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ در مسجد جامع اولین شعار انقلابی و فریاد اعتراض علیه رژیم طاغوت از پشت پرده ای که زن ها نشسته بودند بلند شد و زن های جیرفتی آن روزها شعارهایی را در مسجد خودشان با صدای بلند تکرار کردند که مردم قم، تهران و سایر شهرهای مرکزی کم و بیش آن شعارها را می گفتند.



مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت جیرفت بیان کرد: این موسسه فرهنگی هنری در نظر دارد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، جشنواره حجاب برتر و نقش زنان جیرفتی در انقلاب را برگزار کند.


وی ابراز کرد: این جشنواره در راستای تبیین گفتمان مقام عظمای ولایت و با هدف تعمیق و تبیین شعار اسلامی در جامعه و ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل و معرفی الگوها و طلایه داران عرصه عفاف و حجاب شهرستان جیرفت، برگزار می‌شود.


فاریابی اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را در قالب دلنوشته پیرامون زنان جیرفتی و حجاب برتر و تبیین نقش زنان جیرفتی در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دبیرخانه جشنواره به آدرس موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت جنب مصلی شهر جیرفت ارسال کنند.



مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت جیرفت در خاتمه عنوان کرد: اختتامیه جشنواره حجاب برتر و نقش زنان جیرفتی در انقلاب ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود و شرکت کنندگان تا ۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.
 

کد خبر 1042643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha