داوطلبان ورود به شورای اسلامی در نقد عملکرد شورا و شهرداری شیراز انصاف را رعایت کنند

موسوی گفت: داوطلبان ورود به شورای اسلامی ششم شیراز، حق دارند برنامه ها و دیدگاه های خودشان را بیان کنند اما بهتر است در نقد عملکرد شورا و شهرداری شیراز، انصاف را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 15 فروردین) در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک سال نو گفت: مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر شیراز در سال جدید باید در شناسایی موانع تولید و پشتیبانی از تولید تلاشبیشتری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: فساد یکی از موانع جدی تولید و از مخرب ترین موانع رونق تولید ملی است که یکی از زمینه های فساد همین فرآیند و ضوابط صدور مجوز است زیرا اگر فرآیند صدور مجوز سخت باشد، سرمایه گذار را به سمت فساد سوق می دهد.

وی اضافه کرد: راه اندازی ۲۲ بازارچه تهیه و توزیع محصولات کشاورزی و میوه و تره بار از تولید به مصرف در شیراز به عنوان  وظایف شهرداری و سازمان های خدمات رسان شیراز اقدام خوبی در رفع موانع بوده و شهرداری شیراز در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: شهرداری شیراز در اکثر موارد در اجرای مصوبات شورا و بودجه خوب عمل کرده و در سال جاری در زمینه کاهش زمان صدور پروانه ساختمان، افزایش درآمدهای پایدار، سامان دهی نیروی انسانی و استفاده بهینه از نیروهای شرکتی و حجمی باید تلاش های بیشتری انجام دهیم.

وی ادامه داد: انجام پروژه های عمرانی، زیباسازی شهر، احیای بافت فرسوده، بافت تاریخی، اصلاح ساختار شهرداری، سامانه مدیریت پروژه، سامانه شفافیت، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، مترو، گسترش فضای سبز، معابر، پیاده روهای سلامت، مسیر دوچرخه سواری و ... در نقاط مختلف شهر شیراز با نگاه عالت محوری به خوبی اعمال شده است.

موسوی با تاکید بر شفاف سازی به عنوان اقام مطلوب شورا و شهرداری شیراز در سال های اخیر گفت: الزام شهرداری شیراز به ایجاد سامانه شفافیت، و بارگذاری اطلاعات برای شهروندان، نشان دهنده اعتماد و برخورد صادقانه شورا با مردم و محرم دانستن شهروندان است.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات شورای ششم ادامه داد: داوطلبان ورود به شورای اسلامی ششم شیراز، حق دارند برنامه ها و دیدگاه های خودشان را بیان و در این مسیر عملکرد این شورا و شهردار منتخب آن را نقد کنند.

موسوی تصریح کرد: اما بهتر است این داوطلبان در نقد عملکرد شورا و شهرداری شیراز، انصاف را رعایت کنند و با آمار و ارقام به نقد بپرازند.

کد خبر 1042733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha