۴ آرایشگاه زنانه و مردانه  در شهرستان دهلران پلمپ شدند

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: ۴ آرایشگاه زنانه ومردانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

«سعيد نصرالهي» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا استان و شهرستان فعالیت برخی از واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجتماع مردم ممنوع است و این واحدها موظف هستند تا با عمل به این دستورالعمل‌ها، فعالیت خود را محدود کنند.

 

وی تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط با همکاری اعضای ستاد کرونا شهرستان به طور مستمر در بازار حضور پیدا کرده و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده فعالان اصناف از ماسک را مورد پایش قرار می‌دهند و اگر تخلفی مشاهده کنند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

 

نصرالهی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا، چهار آرایشگاه زنانه و مردانه که با وجود تذکرهای متعدد به فعالیت خود ادامه می‌دادند، پلمپ و از فعالیت آنها تا اطلاع ثانوی جلوگیری شد.

 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت بر فعالیت اصناف دهلران،گفت: با گسترش موج چهارم شیوع ویروس کرونا و با هدف کنترل و نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و عملیاتی شدن مصوبات ستاد کرونا شهرستان، طرح نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه و برخی صنوف به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود شهروندان برای کارهای غیر ضروری از منازل خود خارج نشوند و همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند.

کد خبر 1042737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha