ارتش تولید امنیت را در خطوط مرزی کشور افزایش داده است

حجت‌الاسلام خاکی گفت: ارتش با وجود نیروهای زبده و تجهیزاتی جدید در خطوط مرزی کشور، تولید امنیت را افزایش داده است تا ملت ایران با خیال آسوده از مرز و بوم، به زندگی خود برسند.

«حجت‌الاسلام محمد خاکی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیام تبریک به مناسبت سال نو، تولید امنیت را تولید ارتش عنوان کرده است اظهار کرد: ارتش با وجود نیروهای زبده و تجهیزاتی جدید در خطوط مرزی کشور، تولید امنیت را افزایش داده است تا ملت ایران با خیال آسوده از مرز و بوم، به زندگی خود برسند.

 

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان افزود: خوشبختانه خطوط مرزی کشور ما با جدیدترین امکانات در سیطره حفاظت، امنیت و چشمان بیدار و تیزبین رزمندگان اسلام هستند.

 

وی اذعان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری تجمعات ممنوع شد اما تمام عقیدتی سیاسی‌ها در سطح کشور و به ویژه خوزستان و همچنین نیروهای مختلف هوایی، دریایی، زمینی و پدافند برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی برای نیروهای پایور و خانواده‌های آنها در مباحث قرآنی، بصیرت‌افزایی و سیاسی اجرا می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام خاکی با بیان اینکه قصد داریم خانه‌ها را در ماه رمضان تبدیل به مسجد کنیم تا از این طریق، پیام منبر، معنویت، فضیلت و قرآن وارد منازل شود اضافه کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و همچنین تفسیر و مباحث متنوع قرآنی کماکان در فضای مجازی پابرجا خواهند بود.

 

وی از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تصریح کرد: توزیع کمک‌های مومنانه با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب و با هدف کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر جامعه با همکاری کمیته امداد صورت می‌گیرد.

 

کد خبر 1042809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha