ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در گیلان آغاز شد

ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها همزمان با سراسر کشور از امروز(۱۶ فروردین) در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا همزمان با سراسر کشور در بخشداری های استان گیلان آغاز شد و تا یکشنبه(۲۲ فروردین) ادامه دارد.

 

داوطلبان این انتخابات که ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در افزون بر دو هزار و ۵۰۰ روستا برگزار می‌شود، می‌توانند به چهار روش از طریق اپلیکیشن موبایلی و یا با مراجعه حضوری به بخشداری و دریافت رسید ثبت‌نام اقدام کنند.

 

داوطلبان از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)، یا از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) در انتخابات ثبت نام کنند.

 

همچنین داوطلبان می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره(Keshvar) و از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

ثبت نام باید با شماره تلفن همراهی انجام شود که شخص داوطلب، مالک آن باشد.

 

کد خبر 1042954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha