ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی و عشایر آغاز شد

بالایی، گفت: فرایند ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا و عشایر از امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین) آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، جلیل بالایی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز (۱۶ فروردین)  در نشست خبری ستاد انتخابات استان  که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت:  ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمين دوره­ ی شوراهاي اسلامي روستا و تیره های عشایری از ساعت ۸ صبح امروز (۱۶ فروردین ۱۴۰۰) آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ( ۲۲ فروردین ۱۴۰۰) ادامه خواهد يافت.

 

وی افزود: در این انتخابات ۱۷۵۴ روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند که در این میان ۱۷ روستا درای جمعیتی بالای ۱۵۰۰ نفر هستند و که شوراهای ۵ نفره خواهند داشت  و در ۱۷۳۷ روستا نیز ترکیب شورا سه نفره است.

 

 بالایی تصریح کرد: در مجموع اگر ثبت نام‌ها به حدنصاب کامل برسد ۵۲۹۶ نفر در ترکیب شوراهای شهر و روستا قرار خواهند گرفت.

 

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار کرد: شوراهای اسلامی روستا خوشبختانه در دوره‌های گذشته به عنوان یک خادم دلسوز و بدون چشم داشت مادی، برای توسعه روستاها تلاش کرده اند و این انگیزه بسیار خوبی برای افزایش مشارکت مردم است و مصداق بارز خدمت بی منت هستند. 

 

وی در پایان با اشاره  به نحوه ثبت نام داوطلبان گفت: داوطلبان می توانند به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز، پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir و دفاتر پيشخوان دولت در شهرها و روستاها ثبت نام و پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) را دریافت نمایند و یا از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸ تا ۱۸) و دریافت رسید ثبت­ نام کنند.

 

 

کد خبر 1042961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha