تفسیر آیه های منتخب و قصه های قرآنی طی ماه مبارک رمضان در کانون شهید مطهری همدان

زنگنه گفت: طی ماه مبارک رمضان تفسیر آیه های منتخب و قصه های قرآنی در کانال مجازی کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری انجام می شود.

«خدیجه زنگنه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسات حضوری قرائت جزء خوانی قرآن کریم و تفسیر آن در جهت سلامت اعضای کانون برگزار نمی شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری همدان افزود: در ماه مبارک رمضان در کانال مجازی کانون تفسیر آیه های منتخب قرآن کریم و همچنین قصه های قرآنی در کانال کانون بیان می شود.

 

وی ادامه داد: ختم هر شب يك جزء قرآن كريم در شب های ماه رمضان و برپايی محافل انس با قرآن كريم از جمله برنامه هايی است كه در ماه ضيافت ا... با حضور اعضای كانون فرهنگی هنری در کانال مجازی کانون انجام می شود.

 

وی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان افزون بر همه آثار و برکات روحانی و ملکوتی اش، فرصت مغتنمی برای احیای نقش و جایگاه قرآن در زندگی اجتماعی، و اصلاح روش زندگی است .

 

زنگنه ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا به منظور پیشگیری از ابتلاء به این بیماری برنامه‌های کانون‌ فرهنگی و هنری  شهید مطهری قطع نشده بلکه از بستر فضای مجازی به منظور اجرای برنامه‌های خود استفاده می‌کند.

 

 

کد خبر 1042966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha