هزینه مراسم ترحیم پدر شهید بهرامی بین نیازمندان توزیع شد

فاضل زاده گفت: خانواده روحانی شهید «قربان علی بهرامی» با همکاری خادمیاران رضوی ۹۰ میلیون ریال از هزینه مراسم ترحیم پدر این شهید والامقام را به در قالب غذای گرم بین نیازمندان شهرستان قائم شهر توزیع کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،گفت: برخی برای مراسم ترحیم و عزاداری درگذشتگان خود هزینه‌های هنگفتی می‌کنند که اگر صرف امور عام المنفعه و خداپسندانه از قبیل کمک به فقرا و آسیب دیدگان کرونایی شود ثواب بیشتری برای اموات به همراه دارد.

 

دبیر دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه به همت خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی شهدای چشمه سر شهرستان قائم شهر و همیاری خانواده ی روحانی شهید قربان علی بهرامی، ۳۰۰ پرس غذای متبرک به نام آقا علی بن موسی الرضا (ع)، به ارزش نود میلیون ریال تهیه و به مناسبت هفتمین روز درگذشت پدر بزرگوار این شهید والامقام، بین نیازمندان و اهالی منطقه توزیع شد، افزود: بازماندگان این مرحوم به منظور همدردی و یاری رساندن به نیازمندان که در پی شیوع کرونا و اوضاع نابسامان اقتصادی با مشکلات معیشتی عدیده ای مواجه اند، هزینه مراسم ترحیم پدر شهید بهرامی را راهی سفره نیازمندان کردند.

وی اظهار کرد: صرف هزینه‌های ترحیم برای خدمت به محرومین با هدف ترویج سیره ائمه اطهار(ع) بهترین صدقه جاریه و باقیات و صالحات برای درگذشتگان است.

کد خبر 1042997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha