همراهی مردم مهم ترین راه کنترل بیماری کروناست

گودرزیان با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان بروجرد در پی شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال قرنطینه هوشمند برای کنترل بیماری کرونا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد گودرزیان» امروز(16 فروردین) در جلسه ستاد کرونا این شهرستان، اظهار داشت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات مهم ترین راه کنترل بیماری کرونا است.

 

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد با اشاره به وضعیت قرمز ناشی از بیماری کرونا در شهرستان بروجرد، افزود: اعمال قرنطینه هوشمند در مناطق شهری و روستایی برای کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان ضروری است.

 

وی تصریح کرد: اعمال محدودیت های لازم مطابق طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها  و کنترل تردد  خواهد بود.

 

گودرزیان ادامه داد: برخورد با رانندگان متخلف و بسته شدن تالارهای عروسی برای جلوگیری از اجتماعات ضروری است.

 

وی با اشاره به فعال نمودن تیم های بازرسی در سطح شهرستان و برخود قاطع با متخلفان، افزود: تالارهای متخلف هم پلمپ خواهند شد.

 

گودرزیان افزود: آرامستان‌های مناطق شهر و روستایی شهرستان بروجرد به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراسمات ختم تعطیل و ورودی آنان مسدود می باشد.

 

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد:تشکیل هرگونه تجمع در سطح شهر و روستاهای تابعه اعم از همایش، جلسه، مراسمات مختلف، کلنگ زنی، افتتاحیه و غیره ممنوع می باشد.

 

وی ادامه داد: همه ادارات و ارگانهایی که با ستاد کرونا شهرستان بروجرد ارتباط دارند باید به صورت کامل در محل کار حضور داشته باشند و اوضاع را تحت کنترل داشته باشند.

 

فرماندار بروجرد با تاکید بر ضروت اجرای مصوبات ستاد کرونا، افزود: با مدیرانی که مصوبات ستاد کرونای شهرستان را نادیده می گیرند برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت.

 

 

کد خبر 1043083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha