اختصاص اعتبار به منظور ایجاد مجتمع تولید و فروش صنایع‌دستی در نیمروز

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از نمایشگاه موقت صنایع دستی در نیمروز برای تخصیص اعتبار به منظور ایجاد مجتمع تولید و فروش صنایع‌دستی در این شهرستان قول مساعد داد.

صادق میرحسینی امروز در گفت و گو با خبرگزاری شبستان اظهار کرد: محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از نمایشگاه موقت صنایع‌دستی که به همت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز در محل ساختمان جدید فرمانداری این شهرستان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز افزود: نوبخت در این بازدید قول مساعد برای تخصیص اعتبار به منظور ایجاد مجتمع تولید و فروش صنایع‌دستی در این شهرستان داد و مقرر شد پس از ارائه طرح به سازمان برنامه و بودجه و بررسی طرح اعتبار لازم به این امر تخصیص یابد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهر ادیمی در سال گذشته به عنوان شهر ملی خامه‌دوزی ثبت شده، ضروری است تا اقدامات بیشتری در زمینه آموزش، تولید، توسعه و ترویج این اثر صورت گیرد که نیازمند اعتبارات بیشتری از سوی دولت است.  

میرحسینی خاطرنشان کرد: زمینی با مساحت هزار متر توسط خیرین برای ایجاد مجتمع آموزشی و تولیدی محصولات خامه‌دوزی اهدا شده که ساخت این مجتمع نیز نیازمند اعتبار زیادی است و امیدواریم با سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این شهرستان این امر محقق شود.

کد خبر 1043096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha