لنگرود در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

حیدری گفت: امروز که با افزایش تعداد بیماران مواجه شدیم و بخشی از این امر به ساده انگاری افراد مربوط است متاسفانه شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «رحیم حیدری » در جلسه مدیریت مقابله  با کرونا که امروز (دوشنبه، ۱۶ فروردین) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: کرونا بیماری عجیب قرن است که گریبان جامعه جهانی است و بیش از سه میلیون انسان  بر اثر این بیماری فوت شده اند.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه همه ویروس ها معمولا بعد از یک دوره چند ماهه و یک ساله ضعیف تر می شوند، تصریح کرد: کرونا برخلاف سایر ویروس ها با گذشت زمان مهاجم تر و کشنده تر شده است و باید ریزترین علائم را جدی گرفت و هر نوع حضور فرد آلوده در محیط های مختلف تهدید برای سلامت دیگران است و باید قرنطینه را رعایت کنند.

 


حیدری با اشاره به تلاش های موفق شهرستان در ماه‌های گذشته در مقابله با کرونا، افزود: امروز که با افزایش تعداد بیماران مواجه شدیم و بخشی از این امر به ساده انگاری افراد مربوط است متاسفانه شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و باید با استفاده از تجربه موفق ماه های گذشته و رعایت بازار، ادارات، نهادها و مردم و هشدار رسانه ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی توجه جدی شود.

 

وی با تاکید بر اینکه بخشداران و شهرداران بنرهای هشدار را در مکان های مختلف نصب کنند، خاطرنشان کرد: موضوع کرونا تعارف بردار نیست و باید چرخه انتقال  بیماری در شهرستان قطع شود.

 

حیدری در پایان تاکید کرد: رسانه ها و امام جمعه در موضوع تهییج افراد خیر برای کمک به مراکز بهداشتی و بیمارستان ها در تهیه کپسول های اکسیژن و طرح مواسات و کمک های مومنانه برای افراد بی بضاعت در شهرستان پیشگام شوند.

 

 

کد خبر 1043107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha